subota, 31.01.2015.

Kad čujem pomislim

Ljubav, nježnost
koja u svim morima
osjeća tjeskoću

Sigurnost, toplina
koje sva neba
povezuju

Punina, cjelovitost
koju samo Cjeloviti
uspostavlja

Dobrota, mir
koju samo Dobri
brižno gradi

Blagoslov, bogatstvo
koje nitko
ne nadmašuje

Povjerenje, oslonac
koji tkaju
život

Pjesma, riječ
koje pune
moje tišine

24.1.2015.

- 10:43 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah